Felfordul a világ... Hamarosan...

Vasút szempontból a hónap leglazább hete van. Oké, a péntekbe belehaltam. Kilenc óra alatt többször is. Nem is fizikailag, inkább lelkileg semmisültem meg így a "kellemes húsvéti ünnepek" apropóján. Az azonnali felmondásomat csak az mentette meg, hogy a "zakós majmok" ilyenkor nem dolgoznak. Ezután tényleg lélekemelő volt az exkluzív helyen megtartott délutáni portugál órám. Na de elkalandoztam, ma nincs vasutazás.
Szóval alig dolgoztam a héten. Mégis a sok munkamentes nap ellenére úgy alakult, hogy telefonálnak egymással az ételek a hűtőben, és az elmúlt napokban nem voltam annyi időt itthon, hogy főzni tudtam volna. Viszont nagyon sok élménnyel gazdagodtam, barátságaim megerősödtek, új helyekre jutottam el/be és régen látott ismerősöm, az izomláz ismét rendszeres vendég nálam. A legális gyorsítóknak köszönhetően most két végén égetem a gyertyát, amit felettébb élvezek. Enyém a világ, és megállíthatatlan vagyok (annyira, hogy a "Kutyával őrzött terület!" tábla sem állított meg). Amúgy hivatalos verzió szerint: enyém a világ, és mindenki más b.ssza meg, de úrihölgy ilyen szavakat nyilvánosan nem használ.
Héten többen is kérdezték, hogy a kivirulásom oka mögött esetleg egy titokzatos idegen áll-e? Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy mindenkit megnyugtassak: képes vagyok egyedül is élvezni az életet. Annyira, hogy -ahogyan mondani szoktam- jelenleg még futó projektem sincs. Kommunikációm barátokra és a családra szorítkozik, kacérkodós énem jelenleg állásidőn van. Vagyis a létszámba benne van, de érdemi munkát most nem végez. Szerencsére nem vagyok már huszonéves csitri, így pontosan tudom mi a fontos számomra. Harmincas nőként sokkal érettebb és értelmesebb vagyok, viszont ugyanolyan jól nézek ki, mint tíz évvel ezelőtt. /Nem hiszed? Hajrá, próbáld csak ezt megcáfolni... Na ugye, hogy nem tudod./ Tisztában vagyok, hogy mibe és mennyi energiát érdemes belefektetnem, hogy én jöjjek ki győztesen a dologból. Feleslegesen már nem futok köröket, hisz már biztosan tudom, hogy mi a fontos számomra. (Vagyis hogy mindenki értse: a húsvéti nagytakarítás helyett pl. Pécsváradon filmeztem.) Egész héten pontosan ott voltam, ahol a lelkem akart lenni, és nem ott, ahol a rám húzott elvárások szerint kellett volna lennem. Ez a recept, ettől lett ilyen kerek a hetem.

Tudom mit akarsz kérdezni: Hogy hiányzik-e a régóta emlegetett viszonzott szerelem érzése? Vágyom-e arra, hogy valaki cirógatva keltsen reggelente és hogy szeretnék-e végre valakihez kötődni? Persze, jó lenne. Sőt külön szeretek a Férfi agyában alvás előtti utolsó gondolat lenni (a gondolatnak a milyensége nem érdekel, hisz a negatív reklám is reklám). Viszont nem fogok ezen morfondírozok egész nap, és nem is sírom tele a párnám éjjelente csak azért, mert épp páratlan vagyok. Hosszú utat jártam be az elmúlt 1-1,5 évben. Erősebb, és sokkal tapasztaltabb lettem. Ezeket figyelembe véve, minden részletre kiterjedő kívánságlistát adtam át kedden éjjel a Teliholdnak, így nekem most "csak" hátra kell dőlnöm és élvezni, ahogy körülöttem minden kisimul. Érzem, ahogy az Univerzum által -a háttérben- alakuló jó dolgok lassan számomra is világossá válnak. Nem tudom honnan, de biztosan tudom: nagy változás előtt állok. Hamarosan felfordul a világom, de most a szó legjobb értelmében...