Megtaláltam II. rész

A nők arra valók, hogy szeressük, nem pedig arra, hogy megértsük őket. - Oscar Wilde

Csináld úgy, hogy érezem igazán kívánsz. Nem szexre vágysz, hanem rám. Nem egyszerűen csak át akarod élni, hanem, hogy velem akarod átélni. Nem egy nő akarok lenni az ágyadban, hanem A nő. El fogom mondani, ha valami különösen tetszik. Sőt meg fogom köszöni a törődést is. Nem restellem ezeket elmondani, ebben biztos lehetsz. Viszont nem leszek szerető, és nem leszek pótlék.
Mindezekért cserébe én leszek számodra megnyugtató, szélcsendes kikötő egy túlhajszolt nap végén. Menedék, ahová megérkezve ellazul a test, és elcsitul a zaklatott férfilélek, hogy másnap feltöltődve és megerősítve újabb csatákra indulhasson. Mutasd ki, amit érzel, mert kell a parázsként izzó tekintet és az elfúló lélegzet. De ugyanígy kell a simító kéz, a figyelő tekintet, hogy tudjam jelen vagy és vigyázol rám. Ha elköteleződtem, akkor a biztonságot keressem -az ölelő, szerető védelmet nyújtó karok biztonságát-, csak így funkcionálhatok tökéletesen női szerepemben. Engedem, hogy Férfi legyél mellettem. "Csak" szeretned kell, hogy viszont szerethesselek.

 

Lábjegyzet:

  • Karácsonykor írtam a megtalált szexuális erőmről (itt tudod újra olvasni). Most úgy látszik e mellé végre megérkezett a -klasszikus értelembe vett- nőiesség lelki oldala is. Csábítás mellett fontos lett a törődés is.
  • Napok óta a tanulás miatt agyamat stimuláló dolgokat fogyasztok, és úgy látszik különösen aktívvá teszi az íróközpontomat. Így lehet, hogy most napi szinten jönnek a bejegyzések.