Szembeszél hátszéllel

Menjünk vissza az időben, hiszen 2015-ben voltak hasonló energiák, mint amit idénre a számmisztika alapján "jósolni' tudok. Közel 11 éve hoztam be azt a szokásomat, hogy értékelem az évet. Megnézem, hogy mit valósítottam meg, mivel lettem több/kevesebb, és hogy alapból 365 nap milyen volt és hogy milyen hatással volt rám. Szóval 2015-ben már értékeltem, és akkor azt mondtam arra az évre, hogy a szélsőségek éve lett. Levágattam a hajam igazán rövidre, és elkészült az első tetoválásom. Elnézve a kilenc éve írt bejegyzéseket sokszor voltam nagyon lent, de ugyanennyiszer voltam magasban is. Nem volt átmenet, vagy utáltam a világot, az egyetemet, a vasutat, vagy teljes vállszélességben örültem az életemnek és a benne lévő embereknek. Mert akkor Ők is jöttek-mentek, voltak igen hangos veszekedések is, de elvakult rajongás is.

Na de visszatérve a jelenbe, nyolcas év lévén akkor mire is készüljünk: a hetessel megismeri az ember a világot, megpróbálja bekategorizálni, érzést és értelmet találni az életben. A 8-assal ezt végletes módon tapasztalattá akarja átalakítani, és képes a végleteket is megkeresni. Akár önmagunkat, akár a világot akarjuk megváltoztatni, nagyon fontos központi elem lesz ez idén. A szám alakja a végtelen és a folyton áramló hullámzást mutatja. 

Szóval csak röviden: úgy képzeld el a következő 12 hónapot, mintha bicikliznél és közben egyszerre lenne szembeszeled és hátszeled. Szeretni is fogod, meg utálni is ezt a helyzetet egyszerre. Lehet amúgy az egészet fenntartással kezelni, vagy akár tartani is ettől, de én -nem hazudtolva meg önmagam- kíváncsian várom mit hoz a következő 352 nap...

 nem-merem-fogd-meg-s-sorom-ajandek-feher-polo-1.jpg - mondá a 2024!