Megtaláltam

Erősen szexuális tartalom miatt tizennyolc év alatti olvasóknak szülői felügyelet mellett sem ajánlott bejegyzés!

Ciki vagy sem közel harminc évesen értettem meg a szexualitás lényeget. Mostanra ismertem meg a testem, és fedeztem fel magam. Ahhoz, hogy az élvezet teljes legyen -nálunk csajoknál- nagyon jól kell ismerni magunkat. Nem gondolom magam prűdnek, de azért a "fűvel-fával" elvet sem képviselem. Azt vállalom, hogy nem vagyok fából. Kívántam meg én is férfiakat, de valahogy eddigi (nemi) életemben a szexualitás mellé a szükség szó kapcsolódott. Most tartok ott a sokadik lelki lomtalanítás, és negyed éves terápia után, hogy az élvezet szót kapcsolom mellé. Felfedeztem, hogy a testemmel képes vagyok csábítani. Nem félek beszélni a vágyaimról, sőt nem félek azokat megélni. Nem frusztrál már a visszautasítás lehetősége és nem szégyellem vállalni a tökéletlenségeimet sem. Nem hajt teljesítmény kényszer. Mennyiség helyett a minőséget tettem előre. Rájöttem, hogy sokkal másabb így élni. Fontos lett a megélt élvezet. Csodás érzés kölcsönösen uralkodni egymáson, úgy hogy közben az Ego-t kiiktatva átadod magad a pillanatnak. Már nem akarok kényszeresen mindig mindent irányítani, élvezni akarom csupán. Csak agyból akarni nem lehet. Kíváncsiság és helyes öntudat nélkül nem fog menni. Legalábbis nekem nem ment.

Megélni a nőiességem ezen szintjét számomra ismeretlen, de jó érzés. Lehet valahol mélyen ez a NŐ eldugva ott volt mindig is, de örülök, hogy most megtaláltam. Végre értékelem magam, és pontosan tudom, hogy nem kell beérnem kevesebbel...