Szeressetek élni! Hello 2022!

271233231_1363783557394413_5698305216748459095_n.jpg

 

Az idei évbe nagy bizadalmam van, mert, hogy 2022 a hatos éve, ami a szerelem, szív, szenvedély száma, valamint 22-es szám amúgy is fontos szerepet tölt be nálam. Az elmúlt évben, de főleg a vége felé már sehol nem találtam a helyem. A napok csak mentek a fejem felett, helyszíntől függetlenül.
Emiatt szilveszterkor kívántam. Igen, kívántam, hogy idén megtaláljam a nyugalmam, megint szeretnék úgy ébredni minden reggel, hogy sehol máshol nem lehetek jobb helyen, mint ahol éppen lakok. Ismét legyen egy nyugalom szigete, ami már szinte mindegy, hogy hol, és hogy saját tulajdonban van-e, csak találjam meg az OTTHONom újra. (Az már az Univerzum döntése lesz, hogy ez melyik megyében, és milyen jellegű ingatlanban lesz, ennyire nem korlátoztam le.) Ezen felül tudom, hogy 2020 után, végre most beérnek a dolgok. Tudniillik sok olyan tervem van, amit csak szerelemből, és szenvedéllyel párosítva fogok tudni véghez vinni. Lehet, sokat fogok dolgozni, de végre azt, amibe jó vagyok, és szívesen csinálom. Lehet, sokat fogok utazni, de végre úgy, ahogyan már régóta elképzeltem. Szóval egyszerűen: lehet, sokat leszek úton, de ezekre az élményekre mindre szükségem van. Nehézségek is lesznek, de a lényeg, hogy idén szeretni fogom tudom minden jóval, rosszal együtt is az életemet. Ennél többet nem is lehetne kérnem.

Elseje elég kacifántos lett. Vagyis az éjfél ismét a pécsi Tv-torony tetején tűzijátékokkal körbevéve érkezett meg. Majd megtelve fotókkal, látvánnyal, elköszöntem a várostól. Az „ott vagyok otthon, ahol a fogkefém van” elmélet alapján december 31.-én lezárult egy szakasz az életemben. Az évkezdés ezután nyugodtan telt, a szokásos sporttal, egy kis pakolással, meg egy kis pihenéssel. Viszont Szerencseszombat volt, nekem meg különösen. (Tv műsor a Duna Tv-n, Luxor és Ötöslottó húzás. - a szerk.) Mielőtt minden távoli rokonom jelentkezne, nem a fődíjat nyertem meg, csak egy aprócska, de egy jó évkezdéshez illő lottó nyeremény tulajdonosa lettem. Persze voltak nehezebb érzéseim is elsején, de ezek is az én részeim. Szeretem azokat is, hiszen így vagyok teljes, és ha valamiről, akkor a 2022-es év erről a fajta szeretetről fog szólni.

Kívánok mindenkinek egy fizikailag, szellemileg is aktív(abb) évet, mert a semmittevés idén (különösen) nem fog minket előre mozdítani. Szívből, és a szívünkre hallgatva éljünk, és figyeljetek a kívánságaitokra. A belső iránytű mindenkinek megmondja idén merre kell menni.

Szóval B.Ú.É.K. szeressetek élni!