Erő és szenvedély

Lelkemre vettem, és magamat okolom. Ehhez úgy látszik még ingatag a lelki nyugalmam, és az önbecsülésem. Ezen írásnak meg kellett születnie ahhoz, hogy helyén tudjam kezelni a gondolataimat.

Sorsszerűen érkeztél, és azonnal éreztem, hogy Te vagy az ERŐ (így nagy betűvel). Egészen konkrétan elsöpört a Benned lévő szenvedély. Tudom, a hétfő estében mindened benne is volt: a türelmetlenséged, a kíváncsiságod, a vágyakozásod, a magabiztosságod, a kiismerhetetlenséged, a titokzatosságod, de még a zárkózottságod is. Érdekel(t) a lelked, és jól esett hallgatni. Nem akartam, hogy abbahagyd a sztorikat, szomjaztam arra, hogy meg és kiismerjelek. Lehet nem érezted, de rendkívül hálás voltam, hogy beengedtél a világodba.
Univerzumi tréfának vettem, hogy kiegyensúlyozott és nyugodt pasi helyett jöttél Te. Nagyon jól hatott az újdonság ereje, ami miatt széles érzelmi skálán mozogtam. Konkrétan volt az a pont, ahol meg is tudtalak volna fojtani, amellett hogy volt, amikor magával ragadt az izgalom. Nem tudom én hoztam ki, vagy tényleg ilyen vagy, de egy hangos veszekedést ugyanúgy el tudok képzelni Veled, mint egy fantasztikus szeretkezést. Valahogy mégis úgy alakult, hogy FÉRFI (nagybetűvel ezt is) mellé nem tudtam megérkezni, mint NŐ. Bekapcsoltak a blokkok, és a félelmeim. Majd szépen ezek összehangolt munkája révén nem sikerült felülemelkedni a kisebbségi érzéseimen. Vészjóslóan visszhangzott a fejemben, hogy "Bárkit megkaphat, nem fog Veled leállni. Te nem vagy neki elég." Végül ezután már csak a keserédes magyarázkodásra futotta, meg az, hogy visszavonulót fújjak.
Talán, ha lett volna még időnk egymásra lehetett volna ebből valami őrült jó (vagy őrült rossz. De semmi esetre sem langyos állóvíz. Ebben biztos vagyok.) Mindenesetre nekem segítség voltál, hogy tudjam, hol van még a fejlődni valóm. Útmutatás voltál, hogy a nyugalom és biztonság után még azért le tud venni a lábamról az erő és a szenvedély is. Megmutattad, hogy milyen lehetne, ha végre felszabadítanám magam a félelmeim alól... ha igazán hinnék magamban és a nőiességemben..

Címkék: szenvedély