Február, az átalakulásom hónapja

Február elseje van. Halkan kopog az eső az ablakomon. Szürke és olyan "nemszeretem" idő van. Mégis izgatottan vártam ezt a hónapot, meg azt a sok tervemet, amit mostanában fogok megvalósítani. Érdekes, hogy közel harminc évesen lettem ismét útkereső. Élvezem a szabadságot, hogy bármi és bárhol lehettek. Igazából a körvonalakat már látom, pont úgy, mint a most körülöttem lévő káosz végét.

  • Lakás átalakulás: Hálószoba átalakulása volt az első feladat. Ott volt a legtöbb negatív energia, így azt varázsoltam leghamarabb újjá. Kevésbé látványos a változás, inkább ott érezni lehet a különbséget. Ezzel szemben a nappaliban elég látványos (lesz) a változás. Viszont lelkileg ugyanarra a barátságos -de szeretek itthon lenni- érzésre törekszem. Szóval kanapé új helyen, íróasztal megrendelve, tanulós sarok kialakítása folyamatban. (Az asztal boltból hazaszállítása, emeletre felcipelése, és az összeszerelése csak apróság. Feltételezem fel tudok olyat ajánlani /pl nagyon finom süteményeket készítek/, ami miatt valaki majd a segítségemre siet.) Lomtalanítás jól halad. Kedves emlékek dobozba, törött/elromlott dolgok a kukába, kinőtt ruhák meg adományba kerültek. Könyörtelen vagyok, és nagyon hatékony.
  • Lelki átalakulás: Pénteken elutazom gondolkodni és pihenni. Reményeim szerint három napig az lesz a legnagyobb gondom, hogy a szaunába menjek be vagy épp a gőzkabinba. (Mert megérdemlem. Jah és mert amúgy megtehettem. Khm... Várom az epés megjegyzéseket.) Feltöltöm az energiaraktáram, ami igazán stílusos nyitánya az új élet szakaszomnak.
    Múltamat nehezebb volt lezárni, mint azt gondoltam. Picit meghalt a gyerekkorommal együtt a lelkem is az utóbbi héten. Viszont nagyon sok új energiát kaptam a "régi én" elengedése kapcsán. Azokat hasznosítva mindennap legalább három álláspályázatot elküldök, és különböző tanfolyamokról tájékozódom. Ismereteimet (érdeklődési körömnek megfelelően) bővíteni szeretném. Még konkrét dolgokat nem említenék, hivatalos lesz minden mikor a "ha" és "talán" szavak végleg eltűnnek.
  • Testi átalakulás: Orvosi kontrollok időpontja lefixálva, harmadik tetoválás előlege kifizetve. A félév alatt "véletlenül" leadott 7 kilóm, és tavaly nyári erőnlétem visszaszerzése folyamatban. Különféle sport versenyekre a felkészülés elkezdve.

Nem mondom, hogy nem bánt, hogy most sulis hét van az egyetemen (csak már nem nekem). Azért a háttérből szemmel tartom a csoporttársaim. Főleg Őt, mert attól, hogy nem ülök mellette a padban, még a barátom és tudom Neki -és a szakdogájának- most szüksége van rám. Nem mondom, hogy nincs bennem a karácsonykor rám tört szeretethiány. Napokban sok múltbéli férfi bukkant fel az életembe és elgondolkodtam, hogy talán könnyű lenne visszatáncolni. De tudom, csak előre érdemes tekintenem. Annyi minden csuda dolog vár rám, hogy nem szeretnék már az elmúlt dolgokra, és a nehézségekre több energiát pazarolni. Szóval...

Helló Február, kezdődhet az átalakulás.