Majdnem Europass önéletrajz

Ha már van Europass, klasszikus, amerikai stb. elnevezésű önéletrajzok, akkor én most megalkotok egy „annás” verziót. Íme ez az én cv-m. Valamikor 2017 őszén már írtam egyet, most kicsit frissítettem az akkorit. Mindenesetre érdemes, és szórakoztató azt is újra elolvasni ITT.

Szakmaiasság:

  • Nem beszélek folyékonyan angolul, se (magyaron kívül) más nyelven, mégse adnak el két tevéért. Sőt, amikor el is veszek külföldön, akkor is mindig megkerülök hamar. Siketekkel hamarabb szót értek jelnyelvi tudásomnak köszönhetően, mint egy külföldről idetévedt turistával.
  • Nincs rendezvényszervező képesítésem, mégis a legcsicsásabb esküvőt is képes lennék megszervezni. Ha szeretnéd (és megfizeted persze), unikornisok lesznek a lagzidon, én elintézem.
  • Nem vagyok egyetemi okleveles coach, csak tanúsítványt adó tanácsadó képzéseken vettem részt, mégis értek az emberekhez. Nem csinálom meg helyetted, és nem élem a Te életedet, de fél óra alatt tudok annyi útmutatást adni, hogy az már célba állítson.
  • Nem zavar a tömeg, és a szerepléstől se idegenkedek. Szívesen és könnyedén képviselem a vállalkozásodat, cégedet bármilyen protokolláris helyzetben, csak ne kérj ezért cserébe PR, vagy kommunikációs diplomát tőlem. Elégedj meg a referenciákkal, meg az ajánlásaimmal.
  • Lehet nem vagyok klasszik titkárnő alkat, és ennél picit szabadabb szellemben élem az életemet, mégis azt gondolom, asszisztencia területén is helytállnék. Leszervezem, elhozom, megrendelem stb. Helyetted, csak ne legyél egy arrogáns p.cs. Vagy p.csa. Mert ha lenézel, és nem tekintesz a jobb kezednek, de még segítségnek sem, bizony elég hamar Magadra hagylak. Én együttműködésre, meg az életed könnyebbé tételére szerződnék, nem lábtörlőnek.
  • Nem vagyok jó a hideghívásokban, és az értékesítés is nehezen megy, de ösztönösen jön a facilitálás, és a mediálás. (A mediálás nem összekeverendő a meditálás kifejezéssel. – a szerk.) Vagyis képes vagyok kisebb létszámú csapatot vezetni, irányítani, és az is mindegy, hogy azokon a személyeken milyen színű a gallér. (A munkaerő piacon létező kék-, meg fehérgalléros elnevezésre van az utalás. – a szerk.)

Kompetenciák:

  • Nem vagyok diplomás, se túlképzett. Viszont ha Neked van egy problémád, és ettől ideges vagy akkor nálam az objektivitás, és kellően gyakorlatias is vagyok, szóval csak kitalálunk valamit. A magam, egyedi megoldási módszere fog ebben segíteni. Semmi illegálisra nem kell gondolni, csak némileg a hagyományostól eltérő ötleteim is szoktak lenni.
  • A „darabteli”, meg a „szumha” függvény nem a barátom, de egy egy oldalas kézzel írt szöveged alapján megmondom a rejtett képességeidet. Érdekel a grafoterápia, és a grafológiai is. Sőt! Ismerem a Tarot kártya lapjait, meg a horoszkópodban a házakat. 
  • Nem viselem jól a monotonitást, az egy helyben levést és az –úgynevezett- langyos állóvizet. Viszont reziliens vagyok, vagyis jól teljesítek nyomás alatt.
  • Nem vettem részt nagyszabású tréningeken, viszont hét évig mindennap minden vonatjegyet, vagy éppen pont azt nem lengető utas mellett részesültem konfliktus-, és stresszkezelésben. Edzett vagyok, még ha furán is hangzik az önéletrajzomban a MÁV-START ZRT. kezdetű sor.
  • Néha úgy tűnhet, egy s.ggel két lovat vagy többet próbálok megülni, és velem kapcsolatban néha azt érezheted, hogy olyan, mintha nem haladnék előre, de mégis mindig beérek a célba. Sokszor nem az egyszerűbb utat választom, és megnehezítem a saját életem, de még ezekből a helyzetekből is el tudom vinni a jót/hasznosat.
  • Nem vagyok bájos, sem übercuki. De ha nem tudod, vagy épp nem mered beismerni az elakadásod okát, hidd el, segítek (néha csak azzal, hogy belemondom az arcodba). Az őszinteségem, és a segítőkészségem ingyenes és kiapadhatatlan, még ha kicsit nyers is mellé a stílusom.

Egyéb:

  • Nem születtem milliomosnak, nincsenek tartalékaim, sem befektetésem, mégis van mindig tiszta ruhám, meleg ételem, és ne legyünk álszentek, fesztiválokra, és nyaralni is elszoktam menni.
  • Az általam használt autón nincs központi zár, de még automata váltó se. Mégis mindenki megnézi ezt a járművet, főleg, mikor a csomagtartón keresztül szállok be kilincs, és jól működő ajtózár hiányában.
  • Nincs ezer éves vezetési tapasztalatom, mert lassan értem meg a jogosítványra, de van egy formás lábam, és popsim az előtte lévő sok évnyi sétálás, biciklizés, és alkalmankénti rolleres közlekedés miatt.
  • Nem futok maraton, nem tekerem körbe a Balatont egy nap alatt, mégis bensőséges kapcsolatot ápolok a sporttal. Van, hogy feltölt, kikapcsol, vagy épp el-, és lefáraszt. Vagyis mindig pont azt kapom, amire épp szükségem van, így igazi örömsport az enyém.
  • Nincsen tökéletes alkatom, acélos izomzatom, se lágyan hullámzó gesztenyebarna hajam, mégis van elég önbizalmam, hogy ezekkel ne is foglalkozzak. Ismerem magam annyira, hogy, tudom mi áll jól, mi a kerülendő, és ez jól is van így.
  • Nem akarok gyereket, és a házasságtól is lever a víz, mégse vagyok magányos. Vállalom magam, emiatt nem kell szerepet játszanom, vagy boldogtalanságba kényszerítem magam. Ez meg annyira kényelmes, és komfortos érzés számomra, hogy emiatt keveset panaszkodó, kifejezetten kellemes társaság is tudok lenni.

Amennyiben az önéletrajzom felkeltette a figyelmedet, és ajánlanál munkát HR, kommunikáció, PR, rendezvényszervezés területén, vagy esetleg ismersz valakit, akinek szüksége lenne facilitátorra, mediátorra, asszisztensre, toborzóra, kommunikációs munkatársra keress nyugodtan.

Köszönöm, hogy elolvastad!