Mi van a ruha alatt?

Valamikor tavaly ősszel írtam már, hogy mit jelentenek nekem a fotózások. Most, hogy újra ledobtam a textilt, ismét aktuális lett bennem ez az érzés. Önbecsülésben és magabiztosság terén korábban jártam igazán mélyen is. Volt időszak, mikor egyenes kirázott a hideg a tükörképemtől. Sem belsőleg, sem külsőleg nem találtam magamban szerethetőt. Hosszú idő kellett ahhoz, hogy megtaláljam magam. Eközben többféle stílust kipróbáltam, szóval -nem csak úgy mondom- tényleg évek mentek el azzal, hogy kiderítsem mitől leszek én Én. (Ennek egyik legjobb példája az évente változó frizurám volt, színben és fazonban is majdnem mindent kipróbáltam már.)
Még nem merem kijelenteni, hogy az önelfogadás végére értem, de sokkalta jobb kapcsolatban állok a testemmel, mint eddig bármikor. Nem ez volt az első glamour témája fotózásom, mégis ilyenkor újra megismerkedem minden porcikámmal. Érdekes megélni, hogy egy fotós mit lát bennem, és hogy én ezt hogyan tudom neki visszaadni. "Vadmacskás, faljál fel a szemeddel" nézés ma sem ment túl jól, ennek ellenére ilyenkor mégis neki állok megkeresni magamban a vadító, vörös Nőt. Azt a Nőt, aki élvezi a kacérkodást. Azt a Nőt, aki imád élni. Azt a Nőt, aki ebben a testben imád élni. Akinek nincs tökéletes alakja, mégis büszkén vállalja és meg is mutatja alkalomadtán.

Általános jelenség a Nők körében az önértékelési gond. Szerintem többeket érint, mint azt a Férfiak elsőre gondolnák. Sőt! Azt is megkockáztatom, hogy mindenkinél van olyan tulajdonság/testrész, amit nem szeret magában/magán. Pedig ez az egyetlen dolog, amit egyedül csak az érintett tud "kijavítani". Olcsó közhely, de ez tényleg fejben dől el. Elég csak elhinni magadról, hogy vonzó és szerethető vagy. Alkattól és genetikától függetlenül azt gondolom, hogy mindenki szép, és csinos. Ne kilókba, és centikbe mérd a szépséget. Gondolj magadra szeretettel, és akkor ezt kapod vissza másoktól is. Öltáncot sem azért adsz a választott Férfinak, mert zseniális táncos vagy. Hanem azért, hogy csillogjon a szeme, és színt vigyél az utána lévő éjszakába. Garantálom, hogy hosszú időre beleég az agyába annak az estének az emléke. Ha nem feszülsz bele a dologba, akkor a hatás borítékolható és ettől a világ legjobb Nőjének fogod érezni magad. /Ha esetleg kifogással, vagy kritikával élne a tánc után a partner, nyugodtan töröld szájon és ballagj el a szituációból. - a szerk./ Nem csak azért érzed magad majd Istennőnek, mert elég nyilvánvalóan a Férfi merevedésének oka Te vagy, hanem azért, mert megcsináltad: gátlásaidat levetkőzve egyszerre lettél kívánatos és szexis.

Higgyetek Magatokban. A kincs mindenkiben benne van, csak ne sajnáld az időt a megkeresésére. Mindenkinek izgalmas határ feszegetést (és jó táncolást)!